Friday, February 20, 2009

kacak kacak


hahahaha,,,,
ni sape ek???
let me introduce u..
ini adyborgir
actually name dia abdul hadi
borgir tu ape mksud nth
setelah di terang slame beberape jam
jam ek???
aku still tk pham
huhuhuhuhu...
dia my new frenz...
n will be my bez frenz..
hope our friendship will last 4 eva
dia baek,caring,loving n smua2 la
n dia jgak sorang yg nakal n klakar
n dia seorg yg setia
hope u akn tabah dgn ape yg terjadi
ingt,,,what past is past oke
yg dah pergi tetap akn pergi
dia jgak selalu bg pinjam telinga
utk dgr masalah aku
hahahhahah
=)
kesian dia
slalu tk tdow pasal aku..
now dia dkt ausie
bakal jd pilot
huhuhuhu
dia ni seboleh boleh nye
mahu menceriakn hdup aku hari2
aku sedey pon dia still lyn
hahahhaha
thanks ea ady
i appreciate it...
ble u nk balik???
nant bleh bwak i pusing dkt awan u tu...
hahahahaha
malam terase indah sejak ku mengenal mu
pagi semakin terang
ble ku mengingat mu
ahhahahaha
dis is 4 u ady
syg kamoo kwn ku

1 comment: